2011/05/17

アイユがすべて

I CAN'T GIVE YOU ANYTHING (BUT MY LOVE) - The Stylistics
邦題「アイユがすべて




この曲に載せてどうぞ!


iu87.jpg
If I had money I'd go out
Buy you furs dress you like a queen

もし僕がお金持ちなら、外出し毛皮を買って君を女王のようにしたい


iu83.jpg
And in a chauffeured Limousine
We'd look, so fine

そして運転手付きのリムジンに乗った僕らはとても素敵に見えるはずさ



iu85.jpg
But I'm an ordinary guy
And my pockets are empty

でも僕は平凡な男で、ポケットは空っぽさ


iu88.jpg
Just an ordinary guy
But I'm yours till I die

ただの平凡な男だけど、僕は死ぬまで君のものさ


iu81.jpg
♪IU! can't give you anything
But my love, but my love


アイユ! 僕は何も君にあげられない でも この愛がある 愛があるんだ...


iu80.jpg
♪IU! can't give you anything
But my love, but my love


アイユ!僕は何も君にあげられない でも この愛がある 愛があるんだ...


iu84.jpg
I cannot promise you the world
Can't afford any fancy things

無理な約束する事なんて出来ないし、高価なものは買ってあげられない


iu76.jpg
I cannot buy you diamond rings
No string of pearls

ダイヤモンドの指輪も買えないし、真珠のネックレスも...


iu77.jpg
But my devotion I will give
All my life just to you girl

でも僕の愛を捧げるよ。全てを君のために


iu82.jpg
My devotion I will give
For as long as I live

生きている限りずっと僕の愛を君に捧げるよ。


iu79.jpg
♪IU! can't give you anything
But my love, but my love


アイユ!僕は何も君にあげられない でも この愛がある 愛があるんだ...


iu78.jpg
♪IU! can't give you anything
But my love, but my love


アイユ!僕は何も君にあげられない でも この愛がある 愛があるんだ...



ということで、アイユ病みの5月16日アイユ誕生日祭りおわりー!!
関連記事

コメント